Calitatea tamplariei Unilux este vizibila in fiecare produs comercializat, iar la succesul de piata o contributie semnificativa o are inclusiv marca sub care aceste ferestre sunt promovate.
Diversitatea sortimentala este pe masura reputatiei brandului, beneficiarii avand de ales intre solutii precum LivingLine, ModernLine, DesigneLine, DesigneLine Privacy si JumboLine – pe segmentul produselor compozite din categoria lemn-aluminiu, respectiv Premio si Isostar – pe cel al ansamblurilor din PVC.
Pe langa eforturile necesare sustinerii marcii si mentinerii acesteia la o cota ridicata in perceptia consumatorilor, sunt necesare investitii permanente pentru achizitia unor tehnologii de ultima generatie, care sa permita testarea foarte stricta a fiecarui produs finit, in vederea garantarii unei calitati ireprosabile.
Inainte de lansarea pe piata, sunt dezvoltate prototipuri ce sunt supuse unui regim drastic de verificare, in vederea eliminarii eventualelor erori si aplicarii tuturor imbunatatirilor posibile.
Acest accent pe calitate este, in esenta, elementul central al strategiei de branding implementate de Unilux, insusi numele companiei sugerand performantele deosebite ale produselor comercializate atat din punct de vedere tehnic, cat si in materie de design.
Singurul lucru in comun intre ferestrele moderne si cele ancestrale, ramane denumirea lor.
Un aspect vizual si o buna manufactura nu mai este de ajuns, deoarece eficienta energetica, securitatea si standardele de functionare au crescut dramatic pentru a satisface necesitatile clientilor.
Alegeti una din gamele de ferestre UNILUX
© 2016 Unilux Construct. Toate drepturile sunt rezervate.